2012年12月24日 星期一

All I Want for Christmas is You 在聖誕節我要的是你這首歌的中英文

All I Want for Christmas is You 在聖誕節我要的是你
I don't want a lot for Christmas
聖誕節我要得不多
There's just one thing I need
我只要一個東西
I don't care about presents
我不需要禮物
Underneath the Christmas tree
在聖誕樹下
I just want you for my own
我只要你給我自己
More than you could ever know
超過你所想象的
Make my wish come true...
讓我夢想成真。。。
All I want for Christmas
Is you...在聖誕節我要的是你。。。

I don't want a lot for Christmas
聖誕節我要得不多
There is just one thing I need
我只要一個東西
I don't care about presents
我不需要那些禮物
Underneath the Christmas tree
在聖誕樹下
I don't need to hang my stocking
我不需要挂上我的襪子
There upon the fireplace
在壁炉上
Santa Claus won't make me happy
聖誕老人也不能讓我開心
With a toy on Christmas day
只給我那個玩具在聖誕節
I just want you for my own
我只要你給我自己
More than you could ever know
超過你所想象的
Make my wish come true
讓我願望成真
All I want for Christmas is you...在聖誕節我要的是你。。。
You baby 是你寶貝

I won't ask for much this Christmas
我不會要求太多在這個聖誕節
I won't even wish for snow
我也不會要求它下雪
I'm just gonna keep on waiting
我只是一直在等待
Underneath the mistletoe
在槲寄生(通常用作圣诞节装饰物)的下面
I won't make a list and send it
我不會寫了一推我要的東西然後將他寄出去
To the North Pole for Saint Nick
給北方的聖誕老人
I won't even stay awake to
我不會一直的不睡覺
Hear those magic reindeer click
聼著那些馴鹿的魔力聲
'Cause I just want you here tonight
因爲我今晚只要你
Holding on to me so tight
緊緊地抱緊我
What more can I do
沒有什麽我要的了
Baby all I want for Christmas is you 寶貝在這聖誕節我要的是你
You...是你。。。

All the lights are shining
全部的燈在閃亮著
So brightly everywhere
每一個地方都很亮
And the sound of children's
和小孩的聲音
Laughter fills the air
笑聲通過空氣
And everyone is singing
每一個人都在唱歌
I hear those sleigh bells ringing
我聽見那些雪橇鈴聲
Santa won't you bring me the one I really need -
聖誕老人你會不會帶我要的東西給我
won't you please bring my baby to me...
你可不可以把我的寶貝帶給我。。。

Oh I don't want a lot for Christmas
聖誕節我要得不多
This is all I'm asking for
我要的只是
I just want to see my baby
我想看見我的寶貝
Standing right outside my door
站在我的門外
Oh I just want him for my own
噢,我只要他給我自己
More than you could ever know
超過你所想象的
Make my wish come true
讓我夢想成真。。。
Baby all I want for Christmas is
You...在聖誕節我要的是你。。。

All I want for Christmas is you baby... (repeat)
在這聖誕節我要的是你寶貝。。。(重复)
http://5168.us/p/ec001/?r=ef804324

沒有留言:

張貼留言